Bedrijf verkopenBedrijf kopenInformatie voor adviseursRosaVieMarktinformatie en transactiesAdviseursoverzichtOver Ons

Zoeken naar aangeboden bedrijven

Sector
Subsector
Land
Regio
Profiel





Ik ben overnameadviseur

   Dienstverlening adviseur
   Database aangeboden bedrijven
   Database met kandidaat kopers
   Gratis nieuwsbrief aanvragen


Partners

RetailRijk
RetailRijk


CRA /Frankrijk
Cedants et Repreneurs d\'Affairs


Sowaccess
Groupe Sowalfin / Waalse regering


RosaVie
Voor een succesvolle Overname na de deal


Transeo
European Associaton in SME Transfers





 
  Home > Ik ben overnameadviseur > Database aangeboden bedrijven > 221 Dienstverlening > 221 facilitaire dienstverlening

Salescallcenter werving en behoud consumentenmarkt



Profielnummer:
S11707

Profielinformatie:
Ter overname wordt aangeboden een callcenter gespecialiseerd in outbound telefonische fondsenwerving met een toonaangevende reputatie en bekende naam bij goede doelen in Nederland. De directie is bereid om de koper te begeleiden. Duur in overleg. Het is de wens van de verkoper om in 2022 een transactie te realiseren.

Het bedrijf onderscheid zich door het ontwikkelen van nieuwe wervingsconcepten, advies en ondersteuning databasemanagement, trouw personeel en consequent uitstekende scores.
De harde kern bestaat uit zeer ervaren 50+ telemarketeers die structureel inzetbaar zijn op projecten binnen de consumentenmarkt zowel goede doelen als commerciële markt: werving, winback, upgrade, reactivering, conversie, storno, enquêtes.

Op dit moment voorziet de directie groei in telefonische fondsenwerving van zeer tevreden vaste opdrachtgevers met zich uitbreidende budgetten.

Het callcenter bestaat sinds 1990. De werkzaamheden zijn voornamelijk outbound en gericht op de consumentenmarkt. Zij onderscheiden zich door conceptontwikkeling en het uittesten van effectievere vormen van zowel werving donateurs, cliënten en leden, winback, reactivering oud donateurs, conversie van giftgevers naar structurele donateurs, upgrade donatiebedragen, opschonen databestanden.

De klantgroepen werken met specialistische CRM systemen. De programmeur is nauw betrokken bij de implementatie en beheer rond databasemanagement. Scripts worden geprogrammeerd in een specialistisch telemarketingsoftware (combi HTML/Java scripting).
Uitdaging blijft het creëren en benutten van leads waarbij de consument toestemming heeft gegeven c.q. wettelijk geen beletsel bestaat tot telefonisch contact. Een toenemend aantal klanten verantwoordelijk voor aanzienlijke jaaromzetten investeren in de werving van OPT-IN telemarketing leads en structurele belopdrachten.

De onderneming heeft een goede positie in de branche met een uitstekende reputatie, een trouw klantenbestand én consequent personeelsbestand met nauwelijks verloop. Op basis hiervan kan de omzet de komende jaren verder worden uitgebouwd.

Het callcenter heeft op dit moment 15 medewerk(st)ers. Bestaande uit 1 directeur,
1 programmeur/projectmanager en 13 agents (gemiddeld inzetbare uren ca 200 per week). Zij werken vanuit huis en naar behoefte op kantoor.

Het bedrijf werkt in de cloud. Het bedrijf gevestigd in Noord-Holland, op een zeer goed bereikbare en aansprekende zakelijke omgeving.

Transactievorm
100% aandelentransactie.

Bieding vanaf ? 285.000,--.


Branche:
Dienstverlening / facilitaire dienstverlening

Regio:
Noord-Holland

Overnamerichtprijs:
N.o.t.k

Opties:
Terug | Print | Doorsturen

Neem contact met mij op



Aanhef
Naam *
E-mail adres *
Telefoon
Bedrijfsnaam
Opmerkingen